Shopping Cart

מהו ליסינג תפעולי?

אחרי שהשקעת את זמנך וכספך ברכב שלך, למדת להכיר מקרוב אתהמוסכים המתמחים בחלקי הרכב השונים, חשמלאי רכב וכו’. החלטת סוף סוף להפרד ממנו ולמכור אותו. מהר, לפני שעוד משהו ישתבש… דווקא כשקנית אותו הוא נראה מבטיח. ועכשיו מה? שוב לקנות רכב ולקוות שהפעם הוא באמת ישרת אותך נאמנה ולא אתה אותו? ומאיפה לוקחים עכשיו כזה סכום של כסף לרכב חדש? הנה רעיון אחר- ליסינג תפעולי.

 

מהו ליסינג תפעולי?

ליסינג תפעולי הוא סוג של הסדר ליסינג, היינו חכירת רכב. בהסכם כזה של ליסינג תפעולי, הנהג מתחייב לתלום חודשי קבוע על הרכב למשך תקופה קבועה מראש (בדרך כלל שלוש שנים). במהלך תקופת החכירה הרכב נמצא אמנם בידי הנהג אך רשום תחת בעלות החברה. בהסכם של ליסינג תפעולי האחריות על הביטוח, הטיפולים, התיקונים וכל תחום אחזקת הרכב הוא באחריות החברה.

 

היתרונות של ליסינג תפעולי

ליסינג תפעולי מאפשר לך לנהוג ברכב חדש, מבלי לטרוח או לדאוג. כלומר, כל הדאגות הבירוקרטיות וההתעסקויות עם טיפולים, ביטוחים, תיקונים ושאר ירקות יורדים מאחריותך.  כאשר אתה פונה לחברת ליסינג ובוחר ברכב באמצעות חוזה של ליסינג תפעולי, אתה בעצם “מוריד מהראש” את הדאגות שלך לזכור מתי צריך לעשות טיפול, להתרוצץ בין מוסכים כשיש תקלה ברכב, לתת מזמנך היקר לצורך עמידה בתור בדואר כדי לשלם את רשיון הרכב ואחר כך במשרד הרישוי כדי להעביר אותו טסט. אתה בעצם חוסך מעצמך הרבה מאד זמן ואנרגיות.

 

ליסינג תפעולי- מן הפן הכלכלי

כשאתה חותם על הסכם של ליסינג תפעולי,  נחסך ממך הכורח להוציא סכום גדול בבת אחת לצורך רכישת רכב.דבר זה אינו מתאפשר בקלות לרוב באנשים ויש אנשים שלוקחים הלוואות לצורך כך.

הסתכלות נוספת מן הפן הכלכלי, הבחירה בתחום של ליסינג תפעולי מאפשרת לך לשלם בכל חודש סכום קבוע מראש, כפי שסוכם בחוזה והעיקר- בלי הפתעות. כשיש רכב שאתה אחראי על אחזקתו, בניגוד למצב של ליסינג תפעולי, לא פעם מעבר להוצאות השוטפות על הביטוח והדלק נוספות הוצאות בלתי צפויות כתוצאה מתקלות שונות ברכב. ליסינג תפעולי מאפשר לך להשאר בראש שקט ולתכנן בצורה בטוחה יותר את ההוצאות החודשיות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קצר בזמן?

חסוך זמן וכסף-השאר מספר טלפון וקבל מאיתנו מספר מבצעי ליסינג להשוואה לכל רכב שתבחר..

    X
    CONTACT US